ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

۱۰ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فیتنس چیست؟
فیتنس به شاخه ورزشی گفته می شود که همراه با حرکات ریتمیک و آکروبایتک است. فیتنس در کنار رژیم غذایی مناسب چربی بدن را به کمترین حد خود می رساند. همچنین فرم بدن را به صورت ایده آل تغییر می دهد. به طور کلی هدف اصلی فیتنس کاهش چربی های بدن و متعادل کردن وزن است. دراین رشته ورزشی جذاب چیزی به نام عضلات حجیم و بدن های رگدار وجود ندارد.

در حقیقت اگر می خواهید یک اندام زیبا و جمع و جور داشته باشید. بهتر است سراغ تمرینات فیتنس بروید. در این نوع ورزش افزایش توده عضلانی ملاک نیست و می توان چربی ها را تا حد بسیار زیادی از بین برد.

خرید توپ فوتبال خود را تا حالا انلاین انجام دادین؟

 تا حالا یک جا لیست استخر تهران رو مشاهده کردین؟

برای کسب اطلاعات در خصوص رزرو سالن فوتسال و ... میتوانید سری به وب سایت اسان اسپرت بزنید.

خواندن ادامه این مطلب ورزشی 

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

پیلاتس چیست و چه اصولی دارد؟

پیلاتس به وسیله ژوزف پیلاتس، متولد آلمانی ، انجام شد که معتقد بود سلامت جسمی و ذهنی ارتباط نزدیکی به هم دارند . روش او تحت تاثیر شکل های غربی ورزش، از جمله ژیمناستیک، بوکس و کشتی فرنگی بود. ورزش پیلاتس، بدن را با تاکید خاص بر قدرت مرکزی برای بهبود سلامت عمومی و تندرستی ، تقویت می کند. تمرینات پیلاتس روی یک تشک و یا با استفاده از تجهیزات ویژه مانندReformer انجام می شود. ژوزف پیلاتس در ابتدا بیش از 500 تمرین برای سیستم خود ابداع کرد که در آن 34 ورزش مورد استفاده قرار گرفتند. پیلاتس را می توان براساس یک یا یک گروه انجام داد. اگر بیماری دارید که ممکن است نیاز به توجه داشته باشد ، با مربی چک کنید که کلاس ها مناسب باشد کلاس ها با استفاده از دستگاه سطح بالاتری از توجه فردی ارایه می شوند ، اما معمولا گران تر هستند.

همانگونه که در این بخش از ورزش نمناک به طور کامل توضیح داده ایم ورزش پیلاتس مجموعه ای از حرکاتی است که با تمرکز برای استفاده ی همزمان از ذهن و جسم از جاذبه، وزن بدن و دستگاه های مخصوص برای افزایش مقاومت شما کمک می گیرد تا ماهیچه های تثبیت کننده ی بدن تقویت شوند.

زمین چمن مصنوعی تهران خوب کجاست؟

یا بهترین پینت بال تهران؟

برای اموزش بسکتبال یا سایر موارد ورزشی می توانید سری به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنید. 

خواندن ادامه این مطلب 

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

شنا کردن چگونه بر بدن تاثیر می گذارد؟
هنگامی که شما در مقابل آبی که شما را احاطه کرده است، قرار می گیرید، می بایست در برابر مقاومت آب نیرویی وارد نمایید، تا بتوانید به حرکت دربیایید. این نیرویی که شما وارد می نمایید تا خود را حرکت دهید، ضربان قلب شما را افزایش می دهد و بدین خاطر بسیاری از استرس ها و فشارها را در بدن شما از بین می برد. همانطور که شما شروع به حرکت می کنید و شنا می کنید خون در رگ های شما با فشار بیشتر از حالت طبیعی حرکت می کند، که منجر به بهبود روند قلبی عروقی شما می گردد. در ادامه حرکات دست و پا برای شنا، شما از طریق استقامت در مقابل آب و حرکتتان، عضله های بازو، کتف، دست، پشت کمر، ران و ساق پا را درگیر می نمایید. این درگیر شدن عضلات، موجب تقویت آنها و قویتر شدن ماهیچه های شما می گردد. ضمنا ورزش شنا به بهبود کارکرد ریه های شما نیز کمک می نماید. ورزش شنا به نوعی تمام ماهیچه های بدن شما را درگیر می نماید و جزو یکی از ورزش هایی است که کالری زیادی می سوزاند.

سالن فوتسال می خواین؟ که با دوستاتون ساعات ورزشی خوشی داشته باشید؟

یا یک کلاس یوگا در سطح های مختلف ؟

برای کسب اطلاعات در خصوص تمرین فوتبال و ... کافیه یه سر به سایت ورزشی اسان اسپرت بزنین.

خواندن ادامه این مطلب

 

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

کاراته (Karate)
زمانی که در حکومت استبدادی چین در اوکیناوا سال ۱۶۴۴ قانون منع استفاده از شمشیر اجرا شد، مردم به سمت آموزش هنرهای مبارزه ای با دست خالی روی آوردند و همین مسئله باعث شکوفایی کاراته شد. سال ۱۹۲۱ گیچین فونا کوشی، استاد بزرگ کاراته اوکیناوا، هنرجویان بزرگی را با تکنیک های کاراته آشنا کرد و سبک های گوناگون کاراته را به ژاپن معرفی کرد. اما در قدمتی سه هزار ساله بودیدهاراما که از پیشوایان بودایی هندوستان بود حدود ۵۲۵ سال پیش از میلادمسیح خود را به معبد شائولین چین رساند و جزء مبتکران کاراته محسوب می شود.کاراته در سه سبک کنترلی، غیرکنترلی و رینگی دسته بندی می شود. این ورزش رزمی به معنای روش مبارزه و دفاع با دست خالی (بدون سلاح) است که شامل ضربات سریع دست و پا می شود. ورزش رزمی کاراته سال ۱۳۴۲ توسط هرمز میربابایی و فرهاد وارسته وارد ایران شد و سال ۱۳۴۹ مرتضی کاتوزیان اولین کمربند مشکی کاراته ایران را دریافت کرد.

تا حالا آنلاین کارای استخر تون مثل تهیه بلیط استخر و انجام دادین؟ 

یا مثلا پیدا کردن کلاس کاراته و انجام ورزش های رزمی تون؟

با وب سایت ورزشی آسان اسپرت میشه به راحتی کلاس رزمی تهران و سایر کارهای ورزشی مونو انجام بدیم؟ شنیدم عالیه. 

منبع این مطلب آموزشی 

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

اصطلاحات تخصصی کشتی چیست؟
هر رشته ورزشی دارای یک سری اصطلاحات تخصصی می باشد که هر فرد با دانستن آن ها می تواند یک قدم به سمت حرفه ای شدن نزدیک شود. به همین دلیل ما در ادامه به شرح مختصر مهم ترین و شایع ترین صطلاحات کشتی پرداخته ایم تا هر فردی که به دنبال حرفه ای شدن در این رشته ورزشی است با دانستن آن ها قدمی به سمت موفقیت نزدیک شود. مهم ترین اصطلاحات تخصصی این رشته ورزشی جذاب و هیجانی رزمی برای علاقه مندان عزیز عبارت است از :
• بار انداز در کشتی چیست : بارانداز اصطلاحی می باشد که فرد با کمک گرفتن از دو دست خوب حریف را خاک کرده است.
• فیتیله پیچ در کشتی چیست : فیتیله پیچ اصطلاحی می باشد که فرد با قرار دادن دست های خود در بین پاهای حریف آن را به زمین زده است.
• کول انداز در کشتی چیست : کول انداز اصطلاحی می باشد که فرد با دست هایش دست حریف را بگیرد و از بالای شانه به زمین بزند.
• یک خم در کشتی چیست : یک خم اصطلاحی می باشد که کشتی گیر یک پای حریف را بگیرد و با یک زیر خم فرد را به زمین بزند.
• دو خم در کشتی چیست : دو خم اصطلاحی می باشد که کشتی گیر دو پای حریف را بگیرد و با دو زیر خم او را به زمین بزند.
• پل شکن در کشتی چیست : پل شکن اصطلاحی می باشد که به خارج شدن از حالت پل می گویند.
• عقربک در کشتی چیست : عقربک اصطلاحی می باشد که فرد در حال چرخاندن حریف و انجام دادن فن بار انداز است.
• درخت کن در کشتی چیست : درخت کن اصطلاحی می باشد که کشتی گیر از یر دو خم حریف را از زمین به طور کامل بلند کند.
• خاک کردن در کشتی چیست : خاک کردن اصطلاحی می باشد که حریف را جوری بر روی تشک بنشانیم که سه عضو از بدنش بر روی تشک باشد.

بهترین باشگاه بدنسازی تهران کجاست؟

میشه بدون بیرون رفتن از خونه کلاس زومبا پیدا کرد؟

برای کسب اطلاعات در خصوص سالن فوتسال اصفهان و سایر موارد ورزشی می توانید به سایت ورزشی اسان اسپرت مراجعه کنید.

منبع این مطلب ورزشی 

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

آموزش کشتی پهلوانی و انواع آن

کشتی پهلوانی یکی از انواع کشتی می باشد که هر یک از کشتی گیران در این نوع کشتی باید جوری تلاش کنند تا با زور خود و فن های آموزش دیده در آموزش کشتی پهلوانی حریف را به زمین بزنند. کشتی پهلوانی که یکی از کشتی های معروف می باشد خود اش دارای انواع مختلفی می باشد که برای آموزش کشتی پهلوانی باید اطلاعات مختصر و مفیدی در خصوص آن ها داشته باشید. به همین دلیل ما در ادامه انواع کشتی پهلوانی را برای آموزش کشتی پهلوانی به علاقه مندان عزیز بیان کرده ایم که عبارت هستند از :
• کشتی دوستانه
این نوع کشتی بیشتر به خاطر تمرین و مرور فن صورت می ‌گیرد و با اجازه میداندار فرد حاضر اجرا می ‌شود.
• کشتی خصمانه
این نوع کشتی به تقاضای قبلی یکی از ۲ حریف و موافقت پیشکسوت انجام می شود.
• کشتی دوره ‌ای
این نوع کشتی به صورت چندین نفره است و چند نفر باید بر روی تشک بیایند و با یکدیگر کشتی بگیرند.
• کشتی میدانی
کشتی میدانی در خارج از گود زورخانه انجام می شود که برای تعیین پهلوان کشور نیز برگزار می شود.

برای ثبت نام در کلاس ورزش آنلاین کشتی، اموزش کاراته می توانید به سایت آسان اسپرت مراجعه نمایید.

اسان اسپرت بهترین سایت ورزشی برای پیدا کردن باشگاه بدنسازی شمال و ... به صورت آنلاین می باشد.

منبع این مطلب ورزشی

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

کاراته چند سبک دارد؟

در کنار دانستن اینکه کاراته چیست باید به یکی دیگر از مباحث این رشته ورزشی رزمی بپردازیم و این مبحث دانستن اینکه کاراته چند سبک دارد می باشد. به طور کلی برای پیدا کردن پاسخ این سوال که کاراته چند سبک دارد تعاریف مشخصی در ذهن خود داریم. اگر علاقه تان به این رشته ورزشی رزمی زیاد باشد حتما نام شوتوکان، گوجوریو و شورین ریو را پیش از این شنیده اید. ابتدا قبل از دانستن اینکه کاراته چند سبک دارد باید بدانید سبک کاراته به روش جهان بینی ورزشکار گفته می شود و راهی است که فرد باید برای بیان حرکات خود از آن استفاده کند.
به طور کلی چهار سبک اصلی کاراته سبک‌ های گوجو ریو، شوتوکان ریو، وادو ریو و شیتو ریو هستند. هر کدام از این روش‌ ها تکنیک‌ های خود را دارند که به میزان زیادی بر اصول اصلی کاراته تکیه دارند. این سبک ها جزو سبک های اصلی کاراته بودند اما برای دریافت پاسخ کامل تر به این سوال که کاراته چند سبک دارد باید بگوییم غیر از این سبک ها سبک های دیگری هم به نام های شورینجی ریو، کیوکوشین ریو، شورین ریو، اوئچی ریو و ایشین ریو وجود دارند.

بهترین کلاس یوگا رو از کجا میشه پیدا کرد؟

یا مثلا کلاس پیلاتس؟

تا حالا از وب سایت ورزشی اسان اسپرت کلاس والیبال شیراز و ... پیدا کردین؟خیلی وب سایت خوبیه.

برای خواندن ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

سبک کاراته – شوتوکان

سبک کاراته شوتوکان یکی دیگر از سبک های این رشته ورزشی رزمی می باشد که بسیاری از افراد از آن بهره می برند. این سبک از کاراته توسط فردی به نام شوتوکان ریو در سال ۱۹۳۸ ایجاد شد. این سبک از کاراته حالت‌ های متنوع و روش‌ های خطی استفاده می ‌کند و به هنرجو امکان وارد کردن ضرباتی شگفت انگیز به شکلی سریع و کارآمد را می ‌دهد. بنابراین هنرجو می توان از دست های خود، آرنج خود و یا زانو و پنجه های خود برای وارد کردن ضربه استفاده کند.

ثبت نام در بهترین باشگاه بدنسازی

پیدا کردن بهترین مدرسه فوتبال تهران

برای کسب اطلاعات در خصوص کلاس تنیس و سایر موارد ذکر شده آسان اسپرت بهترین گزینه است.

خواندن ادامه این مطلب ورزشی

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

امروزه با مدرن شدن دنیا و گسترش اینترنت امیدوار هستیم متوجه شده باشید که تنها با ورزش کردن می توان آینده ای برای خود تضمین کرد که درد و بیماری در آن جایی ندارد. ژیمناستیک یکی از رشته های ورزشی جذاب و پرطرفدار می باشد که در دسته بندی رشته های آمادگی جسمانی قرار گرفته است. هر فردی که به سراغ این رشته ورزشی می رود هماهنگی بین اعضای مختلف بدن، انعطاف پذیری، چابکی و فرز بودن، تعادل و قدرت را با یکدیگر تجربه می کند. این رشته ورزشی که امروزه علاوه بر کودکان بزرگسالان هم در آن فعالیت می کنند از یونان باستان به وجود آمده و امروزه در سر تا سر دنیا محبوبیت بسیاری دارد. اگر شما هم خواهان یادگیری مهارت های این رشته ورزشی هستید قبل از ثبت نام در کلاس های ژیمناستیک باید اطلاعات مفیدی داشته باشید. به همین دلیل ما در ادامه سعی کرده ایم اطلاعات مفیدی در خصوص اینکه ژیمناستیک چیست، انواع ژیمناستیک، فواید ژیمناستیک، تاریخچه ژیمناستیک و … در اختیارتان قرار دهیم پس در ادامه از ما غافل نشوید تا اطلاعات جامعی دریافت کنید.

به دنبال پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی یا پینت بال تهران هستین؟

چرا برای کسب اطلاعات در خصوص کلاس زومبا و ... سری به وب سایت ورزشی اسان اسپرت نمی زنید؟

خواندن ادامه این مطلب 

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

آموزش تمرینات پایه ژیمناستیک – بالانس پل برگردان
در این حرکت از این رشته ورزشی فرد باید دستان خود را روی زمین یا میله قرار دهد و پاهایش به بالای سر حرکت کند. سپس فرد باید حرکت پا زدن را در جهت عکس یا رو به عقب انجام دهد.

ورزش در خانه برای کودکان و بزرگسالان

بهترین کلاس تیراندازی با کمان تهران برای هر رده سنی

به دنبال کلاس بسکتبال شیراز هستین؟ چرا سری به اسان اسپرت نمی زنید؟

منبع این مطلب ورزشی

  • fatemeh moradi