ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

۷ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شروع بازی تخته نرد چگونه است؟

پس از کسب اطلاعات لازم نوبت به دانستن سوال شروع بازی تخته نرد چگونه است می رسد و ما می خواهیم جواب این سوال شما یعنی شروع بازی تخته نرد چگونه است را همانند سایر سوالات و ابهامات بدهیم. دو راه برای چیدن مهره های این بازی بر روی تخته نرد وجود دارد که می توانید از هر دو راه استفاده کنید. شروع بازی تخته نرد وقتی مهره های سفید را انتخاب کرده باشید به این صورت می باشد که شما باید نحوه حرکتتان را روی تخته نرد بر خلاف جهت عقربه های ساعت باشد.
وقتی از مهره سفید استفاده و در خلاف جهت عقربه های ساعت حرکت کنید مطمئن باشید که حریف تان کاملا بر عکس جهت شما شروع به بازی خواهد کرد. برای شروع بازی تخته نرد هر دو بازیکن تاس می اندازند و هر کدام تاس بیشتر و یا طبق توافق تاس کمتری را آورد می تواند رنگ مهر ها و نحوه ی چیدن مهره ها را انتخاب کند و همچنین شروع کننده ی بازی خواهد بود بنابراین امیدوار هستیم متوجه شده باشید که شروع بازی تخته نرد چگونه است.

کسب اطلاعات در خصوص آکادمی فوتبال در سایت آسان اسپرت

برای پیدا کردن زمین چمن مصنوعی تبریز یا کلاس ژیمناستیک تنها کافیست وارد این سایت ورزشی جذاب شوید.

منبع

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

ورزش پینت بال چیست؟

این بازی همان طور که در مطلب فوق اشاره کردیم به وسیله گلوله هایی پر از رنگ انجام می شود که باید فضای آن حتما باز باشد. اگر در زندگی تان به دنبال هیجان هستید باید به سراغ این بازی تا بدانید هیجان و نشاط چیست. در این بازی وقتی شما آموزش پینت بال را دیدید باید به سراغ حذف کردن هم تیمی های خود با شلیک گلوله های رنگی بروید. اما برای اینکه آموزش پینت بال را به صورت کامل ببینید باید با تکنیک ها و قوانین آن آشنا باشید تا به خودتان و افراد دیگر آسیب نرسانید.

گلوله ی این بازی یک توپ ژلاتینی کروی شکل است که حاوی رنگ محلول در آب است و پس از برخورد با فردی که نشانه گرفته اید می ترکد. توپ این بازی به وسیله یک تفنگ که مکانیزم آن بادی و سرعت آن ۲۶۰ الی ۳۰۰ فوت بر ثانیه است شکلیک می شود. اگر سن تان از ده به بالا باشد می توانید در محوطه مخصوص این بازی به دنبال یار خود بگردید تا با هدف گیری صحیح او را از بازی حذف و خودتان پیروز میدان باشید. همچنین باید بدانید این بازی یک بازی کاملا ایمن می باشد و حتما قبل از شروع بازی باید ماسک، کلاه ایمنی، پد زانو و سایر لوازم لازم را بر تن کنید.

ورزش در خانه توسط اسان اسپرت راحت تر از آن چیزی هست که فکرش را می کنید.

برای کسب اطلاعات در خصوص اجاره زمین تنیس یا تهیه بلیط استخر تنها کافیست وارد این سایت ورزشی شوید.

منبع

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

نحوه چیدن تخته نرد

موضوع اصلی که در آموزش تخته نرد باید به آن بپردازیم نحوه چیدن تخته نرد می باشد. برای شروع این بازی هر بازیکن باید یک تاس پرتاب کند و هر یک از این دو نفر که عدد بیشتری همراه با تاس خود بیاورد می تواند بازی را آغاز کند. اگر هم هر دوی افراد تاس مساوی بیاورند باید دوباره تاس را پرتاب کنند.
سپس بدین صورت بازی تخته نرد شروع می شود و باید به سراغ نحوه چیدن تخته نرد برویم. برای نحوه چیدن تخته نرد ابتدا باید به عدد روی تاس نگاه کنید چون عدد روی تاس نشان می دهد که مهره ها در چه تعداد خانه باید حرکت داده شوند. در اخر هم مهره ها به صورت رو به جلو و همراه با یک سری قانون حرکت داده می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.


ورزش در خانه توسط اسان اسپرت به راحتی برای همه امکان پذیر است.

برای پیدا کردن کلاس ورزش آنلاین یا کلاس فیتنس کافیست وارد این سایت ورزشی شوید تا بهترین خدمات را دریافت نمایید.

منبع

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

بهبود عملکرد قلب از فواید بدمینتون

اگر روی ۲۰ دقیقه هم بدمینتون بازی کنید عضله های قلب تان بسیار قوی می شود چون سطح کلسترول خون تان در این بازی پایین می آید. حتی اگر دچار بیماری های قلبی هستید می توانید در این رشته ورزشی با توصیه های پزشکتان فعالیت کنید تا عملکرد قلب تان بهبود پیدا کند. چون انجام این ورزش سطح کلسترول بد را کاهش و سطح کلسترول خوب را افزایش می ‌دهد که هر دوی آن ها به بهبود عملکرد قلب کمک می‌ کنند.

ورزش در خانه با اسان اسپرت راحت ترین روش لاغری است.

برای اجاره استخر تهران یا پیدا کردن مدرسه فوتبال در تهران تنها کافیست وارد سایت اسان اسپرت شوید.

منبع

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

بررسی مناطق زمین والیبال

پس از کسب اطلاعات در مورد ابعاد استانداد زمین بازی والیبال و خطوط موجود در آن و همچنین ابعاد استاندارد تور موجود در زمین این بازی نوبت به کسب اطلاعات در مورد مناطق مختلف زمین والیبال می باشد. در ادامه نام هر یک از منطقه های موجود در زمین این بازی را برایتان مطرح کرده ایم تا اطلاعاتتان در خصوص دانستن والیبال چیست تکمیل نکمیل شود این مناطق در زمین بازی والیبال عبارت هستند از :
• منطقه ۲: قسمت زیر تور طرف راست زمین.
• منطقه ۱: پشت منطقه ۲ قسمت عقب زمین.
• منطقه ۳: قسمت زیر تور وسط زمین.
• منطقه ۶: پشت منطقه ۳ زمین.
• منطقه ۴: قسمت زیر تور طرف چپ.
• منطقه ۵: پشت منطقه ۴ در قسمت عقب زمین.

خرید کش تی آر ایکس با کیفیت در اسان اسپرت

برای پیدا کردن کلاس بسکتبال یا مربی خصوصی بدنسازی کافیست وارد این سایت جذاب شوید .

منبع

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

وقتی به باشگاه های ورزشی بروید اگر کمی دقت کنید طناب هایی به رنگ زرد و مشکی مشاهده خواهید کرد که این طناب ها برای رشته ورزشی به نام تی آر ایکس است. این رشته ورزشی هیجانی و پرطرفدار تمام اجزای بدنتان را درگیر می کند چون یک ورزش قدرتی است و می توانید به وسیله آن به اندامی که در نظر دارید برسید. این رشته ورزشی که بر روی تمامی قسمت های بدن فرد به صوص قسمت مرکزی بدن تمرکز دارد دارای فواید بی شماری می باشد که در ذهنتان نمی گنجد. اگر می خواهید در مورد این ورزش قدرتی و مقاومتی اطلاعات مفیدی کسب کنید و کافیست در ادامه با ما همراه باشید. ما در ادامه می خواهیم شما را با یک سری حرکات تی ار ایکس، آموزش تی ار ایکس و … آشنا کنیم تا در هر مکانی که دوست دارید با تهیه این طناب ورزشی شروع به ورزش کردن کنید و از اوقات خود لذت ببرید.

تاریخچه ‌ی ورزش تی آر ایکس و آموزش تی آر ایکس
وقتی می خواهید به سراغ هر رشته ورزشی بروید و در آن فعالیت کنید باید در مورد تاریخچه آن زمینه ای داشته باشید تا همانند حرفه ای ها به نظر بیایید. تاریخچه ی ورزش تی آر ایکس به سال ۲۰۱۱ بر می گردد زمانی که فردی به نام هنریک در آمریکا در ناو زیر دریایی آمریکایی مشغول ماموریت بود. در این ماموریت چون این فرد و سایر افراد به تجهزات ورزشی دسترسی نداشتند و نمی توانستند ورزش کنند توده های عضلانی آن ها در حال کاهش یافتن بود.
حتی می توان گفت که به علت عدم تحرک کافی جسم شان دچار فقر حرکتی شده بود. در این بین این فرد با استفاده از یک بند یک گره مخصوص پدید آورد و شروع به ورزش کردن کرد. این ورزش تنها با استفاده از یک بند انجام می شود و به چیزهای دیگری نیاز نداشت. به مرور زمان این شیوه ورزشی در بین مردم رواج پیدا کرد تا امروزه حرکت های به خصوصی برای قسمت های مختلف بدن به وسیله این بند انجام می شود و شاهد آموزش تی ار ایکس در باشگاه های ورزشی هستیم.

اجاره زمین فوتبال در سایت ورزشی اسان اسپرت به راحتی امکان پذیر است.

برای پیدا کردن کلاس شطرنج آنلاین یا کلاس اسکیت تنها کافیست وارد سایت اسان اسپرت شوید.

منبع
 

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

 

آموزش تخته نرد به زبان ساده – خارج کردن

خارج کردن در بازی تخته نرد از دیگر نکات مهم است که می خواهیم در آموزش تخته نرد به زبان ساده به آن بپردازیم. در آموزش تخته نرد به زبان ساده زمانی که تمامی مهره هایتان در ناحیه خودی جمع می شود نوبت این می رسد که مهره های خود را از بازی خارج کنید و برای خارج کردن مهره ها از بازی تخته نرد شما باید تاس بیندازید. در آموزش تخته نرد به زبان ساده شما به ازای هر تاسی که می اندازید می توانید یک مهره از بازی تان خارج کنید چون شما با توجه به اعداد تاس خود می توانید شروع به بیرون انداختن مهره ها کنید. در مثال آموزش تخته نرد به زبان ساده اگر شما در تاس هایتان پنج و دو بیاورید باید یک مهره از خانه شماره پنج و یک مهره از خانه شماره دو خارج کنید.
اگر هم در این دو خانه هیچ مهره ای وجود نداشت باید با مهره های دیگر خود تاس های پنج و دو را حرکت دهید. مثلا می توانید برای تاس پنج یک مهره از خانه شش به خانه یک ببرید و برای تاس دو یک مهره از خانه های دیگر مانند سه به چهار ببرید. در آموزش تخته نرد به زبان ساده اگر هم تاس جفت بیاورید شما می توانید چهار مهره از خانه عدد تاس خارج کنید. برای مثال اگر جفت سه بیاورید در صورتی که چهار تا از مهره هایتان در خانه سه باشد می توانید هر چهار مهره را خارج کنید. اگر هم کمتر از چهار مهره در خانه سه تان باشد می توانید تعداد تاس سه باقی مانده تان را از خانه دو بردارید البته نگران نباشید با آموزش تخته نرد به زبان ساده و کمی تمرین متوجه مثال های زده در خصوص این بازی فکری هیجانی خواهید شد.

برای پیدا کردن بهترین مربی بدنسازی در تهران یا آموزش کشتی کافیست وارد سایت اسان اسپرت شوید.

برای پیدا کردن یک سالن فوتسال خوب دیگر نگران نباشید.

منبع

  • fatemeh moradi