ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

  • ۰
  • ۰

پیلاتس چیست و چه اصولی دارد؟

پیلاتس به وسیله ژوزف پیلاتس، متولد آلمانی ، انجام شد که معتقد بود سلامت جسمی و ذهنی ارتباط نزدیکی به هم دارند . روش او تحت تاثیر شکل های غربی ورزش، از جمله ژیمناستیک، بوکس و کشتی فرنگی بود. ورزش پیلاتس، بدن را با تاکید خاص بر قدرت مرکزی برای بهبود سلامت عمومی و تندرستی ، تقویت می کند. تمرینات پیلاتس روی یک تشک و یا با استفاده از تجهیزات ویژه مانندReformer انجام می شود. ژوزف پیلاتس در ابتدا بیش از 500 تمرین برای سیستم خود ابداع کرد که در آن 34 ورزش مورد استفاده قرار گرفتند. پیلاتس را می توان براساس یک یا یک گروه انجام داد. اگر بیماری دارید که ممکن است نیاز به توجه داشته باشد ، با مربی چک کنید که کلاس ها مناسب باشد کلاس ها با استفاده از دستگاه سطح بالاتری از توجه فردی ارایه می شوند ، اما معمولا گران تر هستند.

همانگونه که در این بخش از ورزش نمناک به طور کامل توضیح داده ایم ورزش پیلاتس مجموعه ای از حرکاتی است که با تمرکز برای استفاده ی همزمان از ذهن و جسم از جاذبه، وزن بدن و دستگاه های مخصوص برای افزایش مقاومت شما کمک می گیرد تا ماهیچه های تثبیت کننده ی بدن تقویت شوند.

زمین چمن مصنوعی تهران خوب کجاست؟

یا بهترین پینت بال تهران؟

برای اموزش بسکتبال یا سایر موارد ورزشی می توانید سری به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنید. 

خواندن ادامه این مطلب 

  • ۰۱/۰۸/۳۰
  • fatemeh moradi

اموزش ورزش پیلاتس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی