ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

  • ۰
  • ۰

کاراته چند سبک دارد؟

در کنار دانستن اینکه کاراته چیست باید به یکی دیگر از مباحث این رشته ورزشی رزمی بپردازیم و این مبحث دانستن اینکه کاراته چند سبک دارد می باشد. به طور کلی برای پیدا کردن پاسخ این سوال که کاراته چند سبک دارد تعاریف مشخصی در ذهن خود داریم. اگر علاقه تان به این رشته ورزشی رزمی زیاد باشد حتما نام شوتوکان، گوجوریو و شورین ریو را پیش از این شنیده اید. ابتدا قبل از دانستن اینکه کاراته چند سبک دارد باید بدانید سبک کاراته به روش جهان بینی ورزشکار گفته می شود و راهی است که فرد باید برای بیان حرکات خود از آن استفاده کند.
به طور کلی چهار سبک اصلی کاراته سبک‌ های گوجو ریو، شوتوکان ریو، وادو ریو و شیتو ریو هستند. هر کدام از این روش‌ ها تکنیک‌ های خود را دارند که به میزان زیادی بر اصول اصلی کاراته تکیه دارند. این سبک ها جزو سبک های اصلی کاراته بودند اما برای دریافت پاسخ کامل تر به این سوال که کاراته چند سبک دارد باید بگوییم غیر از این سبک ها سبک های دیگری هم به نام های شورینجی ریو، کیوکوشین ریو، شورین ریو، اوئچی ریو و ایشین ریو وجود دارند.

بهترین کلاس یوگا رو از کجا میشه پیدا کرد؟

یا مثلا کلاس پیلاتس؟

تا حالا از وب سایت ورزشی اسان اسپرت کلاس والیبال شیراز و ... پیدا کردین؟خیلی وب سایت خوبیه.

برای خواندن ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۸/۱۷
  • fatemeh moradi

کمربند های کاراته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی