ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

  • ۰
  • ۰

سالن بولینگ
مجموعه های ورزشی به طور میانگین ۱۰ لاین برای بازی دارند و روی هر لاین حداکثر ۴ نفر می توانند بازی کنند. کف سالن کاملا پارکت است. قسمت میانی لاین تا یک سوم انتهایی را، روغن می زنند تا توپ سر بخورد. دو قسمت کناری لاین را هم کاتر یا اصطلاحا جوب می گویند که اگر توپ تان وارد آن شود از قسمت اصلی خارج شده و دیگر به پین ها برخورد نمی کند.

این فلش هایی هم که کف لاین می بینید برای هدف گیری بهتر است.برای هر ساعت بازی روی یک لاین ۲۰ تا ۲۶ هزار تومان باید هزینه کنید که بین تعداد نفرات تقسیم می شود.اگر هم عضو یکی از مجموعه های ورزشی شوید، حق عوضیت می پردازید و برای ساعت های بازی تخفیف می گیرید. فقط یادتان باشد که از قبل برای آخر هفته برنامه ریزی کنید و اگر می خواهید خوش بگذرانید یک لاین رزرو کنید، چون خیلی از باشگاه شلوغ هستند.

به دنبال پیدا کردن یک مربی بدنسازی خوب و حرفه ای هستین؟

یا بهترین آکادمی فوتبال تهران ؟

می دونستین برای پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی شرق تهران یا کلاس های ورزشی محبوب تان به وب سایت اسان اسپرت اعتماد کنید؟

خواندن ادامه این مطلب جذاب

  • ۰۱/۱۰/۰۴
  • fatemeh moradi

مسابقات بولینگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی