ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

  • ۰
  • ۰

کراس فیت چیست؟

دوست دارید بدانید کراس فیت چیست؟ کراس فیت یک ورزشی می باشد که ترکیبی از تمرین های مقاومت، سرعت، وزنه برداری، کتل بلز، تمرین وزن بدن و … می باشد. وقتی شما به سراغ این رشته ورزشی بروید و تمرین های آن را مو به مو اجرا کنید به هدف اصلی آن یعنی تناسب اندام خواهید رسید. علاوه بر رسیدن به تناسب اندام برای اینکه بهتر بدانید کراس فیت چیست باید بگوییم شما به تناسب ریوی و قلبی، استقامت، قدرت و استحکام عضلانی، انعطاف، نیرو، سرعت، چالاکی، تعادل، هماهنگی و دقت نیز دست پیدا خواهید کرد.
همچنین در دانستن کراس فیت چیست باید گفت آموزش حرکات کراس فیت به ۳ تا ۵ روز کار در هفته نیاز دارد چون تمرین های این رشته ورزشی هم شدید و هم کوتاه هستند بنابراین بیشتر از ۵ الی ۱۰ دقیقه طول نمی کشد. این رشته ورزشی جزو آن دسته از ورزش های انفجاری می باشد که باید به شکل مداری انجام شود در نتیجه استراحت بین تمرین ها و اجرای حرکات آن کوتاه است. تمرینات عمده کراس فیت تمریناتی برای سر تا سر بدن است که شامل فشار دادن، کشیدن، دویدن، پارو زدن و چمباتمه زدن زیر وزنه و … است.

اسان اسپرت سالن فوتسال های خوبی داره؟

آکادمی فوتبال تهران هاش چطوره؟

برای کسب اطلاعات در خصوص زمین تنیس کرج و سایر موارد ورزشی کافیه یه سر به اسان اسپرت بزنید.

منبع این مطلب ورزشی 

  • ۰۱/۰۷/۲۷
  • fatemeh moradi

سایت اسان اسپرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی