ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

  • ۰
  • ۰

آموزش تخته نرد حرفه ای – داو دادن

برای آموزش تخته نرد حرفه ای می خواهیم به موضوع داو دادن بپردازیم چون موضوع داو دادن موضوعی نیست که بتوانید در همان ابتدای آموزش تخته نرد مبتدی به آن بپردازیم. داو دادن در تخته نرد کاملا اختیاری است و شما با آموزش تخته نرد حرفه ای در این خصوص هر زمان که خواستید می توانید داو دهید. به عبارتی دیگر هر وقت که فکر کردید برنده میدان هستید می توانید از حریف تان بخواهید که باخت را بپذیرد قبل از آنکه حریف تان مجبور شود تا آخر بازی کنند و ممکن است در این بین شانس دخالت زیادی در بازی داشته باشد.
اما نگران نباشید چون با داو دادنی که در آموزش تخته نرد حرفه ای فرا خواهید گرفت این شانس از بین می رود و حریفی تان تسلیم خواهد شد. در آموزش تخته نرد حرفه ای برای داو دادن باید با اصطلاح کیوب اشنا باشید کیوب یا تاس داو به تاسی می گویند که برای عمل داو دادن به کار می‌ رود و یک مقدار از تاس های بازی بزرگتر است و بر روی آن شماره ‌های ۲، ۴، ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ درج شده ‌است. در طول بازی هر بازیکن که فکر می ‌کند شایسته پیروزی است می ‌تواند داو دهد و تنها می‌ تواند یک بار و قبل از تاس ریختن این چالش را برای حریفش به وجود بیاورد.

بهترین کلاس ورزشی ها را از کجا می توان پیدا کرد؟

ثبت نام در بهترین کلاس تنیس روی میز برای حرفه ای شدن

برای کسب اطلاعات در خصوص باشگاه تیراندازی و سایر موارد ورزشی کافیه یه سر به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنید.

خواندن ادامه این مطلب با یک کلیک

  • ۰۱/۰۵/۱۹
  • fatemeh moradi

خرید تخته نرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی