ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

  • ۰
  • ۰

آموزش چتربازی اتوماتیک

یکی از انواع چتربازی در دنیا چتربازی اتوماتیک می باشد که ما می خواهیم در این بخش به آموزش چتربازی اتوماتیک بپردازیم. چتر بازی اتوماتیک نوعی از چتر بازی می باشد که در آن چتر تان به صورت خودکار بعد از پرش از وسیله پرنده باز می شود. در این نوع چتر بازی شما هیچ دخالتی در باز کردن چتر تان ندارید که به همین منظور بیشتر برای کارهای نظامی از این نوع چتربازی استفاده می شود. در آموزش چتربازی اتوماتیک چتر به وسیله بندی که نام دیگر آن پیوند می باشد باز می شود که به بدنه بالگرد یا هواپیما و … وصل است.
وقتی شما پس از یادگیری آموزش چتربازی اتوماتیک از روی هواپیما و … بپرید این بند به صورت خودکار باعث باز شدن چترتان می شود و در صورتی که چتر دچار انحراف شد و باز نشد چتر کمکی که در جلوی تان است از نوع غیر اتوماتیک می باشد و با دست گیره ای که در روی ان تعبیه شده می تواند چتر کمکی را بنا به اختیار خود باز کنید. در آموزش چتربازی اتوماتیک بد نیست بدانید که چتر های ققنوس یکی از بهترین چتر های اتوماتیک می باشد.

ورزش لاغری در خانه کار راحتیه؟

ثبت نام در بهترین آکادمی فوتبال تهران

به دنبال پیدا کردن کلاس تنیس روی میز هستید؟ کافیه یه سر به وب سایت اسان اسپرت بزنین.

خواندن ادامه این مطلب ورزشی از اسان اسپرت

  • ۰۱/۰۵/۱۸
  • fatemeh moradi

ورزش چتربازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی