ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

  • ۰
  • ۰

آموزش ساده بولینگ – تعادل و زمان بندی

در آموزش ساده بولینگ می خواهیم به تعادل و زمان بندی در این بازی بپردازیم. تعادل و زمان بندی در پرتاب کردن توپ بعد از اینکه یاد گرفتید به چه روش هایی و چه گونه باید هدف گیری کنید بسیار مهم و حیاتی است. در این بازی مهم ترین امتیاز یک پرتاب کننده خوب و حرفه ای داشتن تعادل و حفظ آن در زمان پرتاب کردن می باشد. در غیر این صورت اگر یک فرد دارای تعادل برای زدن توپ ها نباشد نمی تواند به درستی و آن طور که باید توپ اش با تمامی پین ها برخورد کند در نتیجه امار برنده شدن اش کاهش پیدا می کند. در آموزش ساده بولینگ برای تعادل و زمان بندی همچنین باید بدانید داشتن تعادل شاید باعث زمین نخوردن شما بشود اما سه اتفاق مهم برایتان رخ می دهد.
هدف اول در آموزش ساده بولینگ تولید کردن انرژی مناسب برای توپ می باشد در نتیجه شما بری اینکه بتوانید به خوبی در آموزش ساده بولینگ تنظیم انرژی داشته باشید باید تعادل خود را پیدا کنید. هدف دوم در آموزش ساده بولینگ حفظ کردن هماهنگی بین عضلات دست و پاها می بشد. اگر در آموزش بولینگ تعادل خوبی نداشته باشید یا آن را از دست بدهید لحظه حساس پرتاب خوبی نخواهید داشت بنابراین برای اینکه انتقال دادن انرژی تان به طور مناسب باشد باید توپ را دیر تر یا زود تر از موعود پرتاب کنید.

اجاره زمین فوتبال با اسان اسپرت چگونه است؟

پیدا کردن بهترین مربی فیتنس با سایت ورزشی اسان اسپرت

به دنبال دانستن ورزش فیتنس هستید؟

ادامه این مطلب ورزشی از اسان اسپرت

  • ۰۱/۰۲/۱۷
  • fatemeh moradi

اصول بولینگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی