ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

  • ۰
  • ۰

آموزش کار با اسلحه پینت بال

یکی از اصلی ترین وسایل این بازی اسلحه پینت بال می باشد که اگر نباشد نمی توانید این بازی را انجام دهید. برای این امر ابتدا باید آموزش کار با اسلحه پینت بال را بلد باشید که خود آموزش کار با اسلحه پینت بال نیازمند دانستن یک سری اطلاعات و پیروی از آن ها می باشد. در آموزش پینت بال باید بدانید تنها با فشار دادن ماشه بر روی مارکر تفنگ می توانید حریف هایتان را مورد هدف قرار دهید اما هدف گیری دقیق همانند آموزش کار با اسلحه پینت بال راحت و ساده نیست. به عبارتی ساده تر نکاتی وجود دارد که برای تبدیل شدن به یک تیرانداز ماهر در آموزش پینت بال باید در نظر داشته باشید.
ابتدا بسته به نوع تفنگ تان باید آن را برای تیر اندازی آماده کنید. در آموزش پینت بال ابتدا باید هاپر یا همان مخزن توپ پینت بال را نصب کنید. هاپر معمولا با پیچاندن و یا بستن گیره‌ ی مخصوص روی تفنگ نصب می ‌شود. مرحله ‌ی بعد بستن محفظه ‌ی هوای تفنگ پینت بال می باشد. محفظه‌ ی هوا که با هوای فشرده پر شده است باید به طور صحیح نصب شود تا تفنگ عملکرد مناسب را داشته باشد. برای اینکه راحت تر بتوانید عمل بستن را انجام دهید تفنگ را به حالت عمودی و به طوری بگیرید که لوله آن به طرف زمین باشد.

رزرو زمین تنیس کرج در سایت ورزشی اسان اسپرت

برای کسب اطلاعات در خصوص کلاس تنیس روی میز یا مربی خصوصی بدنسازی تنها کافیست وارد سایت ورزشی اسان اسپرت شوید و دغدغه تان را کنار بگذارید.

منبع

  • ۰۰/۱۰/۱۶
  • fatemeh moradi

اسلحه پینت بال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی