ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

  • ۰
  • ۰

تمرین با وزنه در بدنسازی

اولین روش برای ساخت عضله و رهایی از چربی های اضافی تمرین با وزنه در بدنسازی می باشد که به تمرین های قدرتی نیز معروف است. در بدنسازی چیست باید بدانید که به وسیله وزنه های سنگین پارگی های خیلی خیلی ریزی در عضلات شما ایجاد می شود که بدنسازها از آنها به نام مکرو تروما یاد می کنند در اصل فرایند ترمیم و بازسازی همین پارگی‌ های ریز است که سرآغاز رشد عضلانی را در بدن فرد فراهم می‌ سازد. از طرفی دیگر در دانستن سوال بدنسازی چیست باید بدانید که هر چند تحمل عضلات شما در برابر این پارگی ها بیشتر شود سایز عضلاتتان نیز بزرگ تر می شود.
پارگی عضلات وقتی که یک تمرین را در چند ست چند بار تکرار می کنید شروع می شود زیرا عضلات شما به اجبار وزنی بیشتر از آنچه همیشه تحمل می‌کرده‌ اند را تحمل می کنند. حال بسیاری از افراد برای اینکه عضلات بیشتری بسازند وزن وزنه های خود را هر روز در حین تمرین افزایش می دهند. در سوال بدنسازی چیست یک بدنساز باید بداند که اگر به مدت دو الی سه جلسه‌ ی تمرینی دیگر آن سوزش معروف عضلات را حس نکرده است وقتش رسیده که وزن وزنه ‌ها یا تعداد تکرار ها را زیاد کند.

ثبت نام کلاس بدمینتون در تهران توسط اسان اسپرت 

برای کسب اطلاعات در خصوص کلاس فیتنس یا کلاس ژیمناستیک آنلاین تنها کافیست وارد این سایت ورزشی شوید.

منبع

  • ۰۰/۱۰/۰۲
  • fatemeh moradi

وزنه در بدنسازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی