ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

  • ۰
  • ۰

بررسی مربی تکواندو ایران

اگر به دنبال انواع مربی تکواندو ایران برای آموزش دیدن زیر نظر او می گردید به هیچ وجه نگران نباشید. از طرفی دیگر لازم نیست سایت های اینترنتی را برای پیدا کردن بهترین مربی تکواندو ایران زیر و رو کنید. چون ما در ادامه نگاهی کوتاه به چند مربی تکواندو ایران کرده ایم تا نگرانی های شما را از پیدا کردن یک مربی تکواندو ایرانی خوب برطرف کنیم.
• پیام خانلرخانی یکی از بهترین مربی تکواندو ایران :
اقای پیام خانلرخانی که سرمربی تیم شهرداری ورامین می باشد توانسته است با کسب ۵ مدال طلا و ۳ مدال نقره عنوان قهرمانی را تیمش به دست آورد. همچنین این مربی تکواندو ایرانی به عنوان بهترین مربیِ مرد این دوره از رقابت ‌ها معرفی شده است.
• غلامحسین ذوالقدری یکی از بهترین مربی تکواندو ایران :
اقای غلامحسین ذوالقدری یکی از موفق ‌ترین سرمربیان ورزش تکواندو در دهه شصت بوده است. افتخار آفرینی‌ های تکواندو در اواخر دهه ۹۰ میلادی و تیم طلایی تکواندو ایران حاصل حضور اقای ذوالقدری در راس تیم ملی بود که هم اکنون نیز به عنوان مربی تکواندو ایران در باشگاه های ورزشی مشغول به کار است.
• فریبرز عسگری یکی از بهترین مربی تکواندو ایران :
اقای فریبرز عسگری در المپیک ۲۰۱۲ توانست روی نیمکت تیم ملی بنشیند. این فرد در جام جهانی ۲۰۱۲ نیز سرمربی تیم ملی بود و سپس با عنوان نایب قهرمانی با تیم ملی خداحافظی کرد.

ثبت نام کلاس فوتبال در تهران با اسان اسپرت

برای پیدا کردن مدرسه فوتبال شیراز یا سالن فوتسال شیراز تنها کافیست وارد این سایت ورزشی جذاب شوید.

منبع

  • ۰۰/۰۹/۲۳
  • fatemeh moradi

مربی تکواندو ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی