ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

  • ۰
  • ۰

آموزش بولینگ فارسی – نحوه ایستادن

نحوه ایستادن یکی دیگر از مهارت هایی می باشد که در آموزش بولینگ فارسی می خواهیم به آن بپردازیم. برای اینکه موارد بیان شده در مطالب فوق مانند گرفتن توپ، تعادل و … را رعایت کنید باید نحوه ایستادن خوبی داشته باشید. در آموزش بولینگ فارسی بهتر است بدانید هیچ قانون خاصی برای اینکه بتوانید به درستی در این بازی بایستید وجود ندارد در نتیجه شما در هر منطقه از سالن این بازی که بخواهید می توانید بایستید و توپ تان را بر روی ریل پرتاب کنید. اما در آموزش بولینگ فارسی باید بدانید برای اینکه بتوانید در لحظه مناسب و درست قبل از لاین خطا توپ را رها کنید باید در فاصله ‌ی مناسبی حرکت خود را شروع کنید.
در آموزش بولینگ فارسی به شم توصیه می کنیم برای این امر به ته محوطه ایروچ بروید و پشت به پین ها در فاصله ‌ی ۵ سانتی متری از لاین خطا بایستید. در نهایت باید چهار یا پنج قدم بردارید تا به نقطه ای برسید که بهترین مکان برای شروع حرکت و پرتاب توپ است. در آموزش بولینگ فارسی باید بدانید حالت ایستادن شما باید کاملا عادی و با کنترل باشد که به این منظور بهتر است زانو های خود را کمی خم کنید و سر خود را کاملا بالا نگه دارید.

یوگا در خانه در سایت اسان اسپرت

برای کسب اطلاعات در خصوص اجاره استخر تهران یا کلاس فیتنس تنها کافیست وارد این سایت ورزشی شوید.

منبع

  • ۰۰/۰۹/۱۵
  • fatemeh moradi

آموزش بولینگ فارسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی