ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

  • ۰
  • ۰

ورزش بوکس چیست؟

ورزش بوکس چیست؟

دوست دارید بدانید ورزش بوکس چیست تا بتوانید وارد این رشته ورزشی شوید؟ ابتدا باید به شما تبریک بگوییم چون به سراغ یک رشته ورزشی آمده اید که محبوب دل خیلی از جوانان می باشد. برای اینکه بدانید بوکس چیست باید بگوییم بوکس یکی از رشته های ورزشی رزمی می باشد که در آن دو نفر با ضربه های مشت با یکدیگر مبارزه می کنند. این دو نفر چه مبتدی باشند یا آماتور باید جوری با یکدیگر مبارزه کنند که در اخر یکی از آن ها بر زمین بیوفتد .
پس از دانستن اینکه بوکس چیست باید بدانید که این رشته ورزشی دارای تکنیک های مهمی می باشد که برای یادگیری آن ها حتما باید نیروی بدنی بالایی داشته باشید. همچنین در کنار داشتن نیروی بدنی بالا باید روحیه جنگجویی و مبارزه طلبی داشته باشید تا بتوانید به قله های موفقیت برسید و آن ها را یکی پس از دیگری طی کنید. چون تکنیک های این رشته ورزشی شامل عملکرد های سریع و فعال می باشد فرد باید شهامت و قدرت بالایی داشته باشد تا بازنده نباشد.
این رشته ورزشی رزمی در راند های ۳ دقیقه ای به همراه کنترل کامل و دقیق داور وسط رینگ انجام می شود تا تخلفی حین بازی صورت نگیرد. هدف هر یک از این دو نفر باید مبارزه کردن و گرفتن امتیاز توسط وارد کردن ضربات باشد تا طرف مقابل به زانو در آید. همچنین حین دانستن اینکه کشتی چیست باید بدانید امتیاز در این بازی به ضربات کوبنده فردی تعلق می گیرد که با مشت های قوی به سمت سر، صورت و یا بالا تنه حریف بزند.

ورزش در خانه با این سایت ورزشی

برای پیدا کردن یک کلاس فوتبال در تهران یا بلیط استخر تنها کافیست وارد سایت اسان اسپرت شوید.

منبع

  • ۰۰/۰۸/۱۴
  • fatemeh moradi

ورزش بوکس چیست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی