ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

  • ۰
  • ۰

شروع بازی تخته نرد چگونه است؟

پس از کسب اطلاعات لازم نوبت به دانستن سوال شروع بازی تخته نرد چگونه است می رسد و ما می خواهیم جواب این سوال شما یعنی شروع بازی تخته نرد چگونه است را همانند سایر سوالات و ابهامات بدهیم. دو راه برای چیدن مهره های این بازی بر روی تخته نرد وجود دارد که می توانید از هر دو راه استفاده کنید. شروع بازی تخته نرد وقتی مهره های سفید را انتخاب کرده باشید به این صورت می باشد که شما باید نحوه حرکتتان را روی تخته نرد بر خلاف جهت عقربه های ساعت باشد.
وقتی از مهره سفید استفاده و در خلاف جهت عقربه های ساعت حرکت کنید مطمئن باشید که حریف تان کاملا بر عکس جهت شما شروع به بازی خواهد کرد. برای شروع بازی تخته نرد هر دو بازیکن تاس می اندازند و هر کدام تاس بیشتر و یا طبق توافق تاس کمتری را آورد می تواند رنگ مهر ها و نحوه ی چیدن مهره ها را انتخاب کند و همچنین شروع کننده ی بازی خواهد بود بنابراین امیدوار هستیم متوجه شده باشید که شروع بازی تخته نرد چگونه است.

کسب اطلاعات در خصوص آکادمی فوتبال در سایت آسان اسپرت

برای پیدا کردن زمین چمن مصنوعی تبریز یا کلاس ژیمناستیک تنها کافیست وارد این سایت ورزشی جذاب شوید.

منبع

  • ۰۰/۰۷/۳۰
  • fatemeh moradi

شروع بازی تخته نرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی