ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

ورزش راحت با اسان اسپرت

با سایت ورزشی اسان اسپرت نگرانی بابت ورزش کردن نداشته باشید.

۲۹ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از زمان رضا شاه زورخانه با فرهنگ جدید رونق بیشتری گرفت و در کنار زورخانه‌ها، باشگاهها و ورزشگاهها هم شکل گرفتند. با تأسیس اداره تربیت بدنی و اجباری شدن ورزش در مدارس و پادگان‌های نظامی، جوانان کشتی‌گیر از زورخانه‌ها روی به میدان‌های ورزش نهادند و با اصول جدید و تحت تعلیم پهلوانان و مربیان قدیم و جدید به تمرین پرداختند.

مسابقات کشتی تا سال ۱۳۱۸ به صورت پهلوانی با رسم و رسوم خاص ایرانی ادامه داشت، اما از این سال به بعد با مطرح شدن مقررات اتحادیه بین‌الملل فیلا، تغییر و تحولاتی در شیوه‌ کشتی گرفتن و طرز لباس پوشیدن کشتی‌ گیران پدیدار گشت.

ورزش کشتی با شرایط و خصوصیات و قوانین خاص هر ناحیه و منطقه از کشور انجام می‌شد و قواعد و آداب و رسوم محلی هر منطقه در این رشته ورزشی تأثیر فراوانی داشته است. از مشهورترین کشتی‌های مناطق ایران می‌توان به کشتی‌های زیر اشاره کرد:

۱) کشتی لوچو: از ورزش های محبوب روستاهای مازندران است و چون جایزه کشتی‌گیران را بر نوک یک چوب در وسط میدان آویزان می‌کنند به آن لوچو گویند. جایزه؛ قواره پارچه، شال و ترمه و گاهی گاو یا گوسفند است که به همان چوب وسط میدان بسته می‌شود.

۲) کشتی با چوخه: این کشتی در سراسر خراسان به ویژه قوچان، فریمان و اسفراین، رواج دارد و در فضای آزاد به اجرا در می‌آید.

۳) کشتی گیله مردی: این کشتی چند صد سال است که در استان گیلان رواج دارد. در این کشتی هر جای بدن حریف با زمین تماس پیدا کند شکست خورده است. در این کشتی، علاوه بر کشتی گرفتن، ضربات با مشت نیز وجود دارد و کشتی گیران گیله مرد تنها یک شلوار تنگ استفاده می کنند و جایزه آن گاو، گوسفند، پارچه و… است و بعد از افتادن حریف، برنده به طرف تماشاچیان می‌رود و با پریدن به بالا از تماشاچیان طلب پاداش می کند.

از کجا می تونیم برنامه رژیم غذایی اصولی بگیریم؟

به دنبال پیدا کردن کلاس تناسب اندام هستید؟

برای پیدا کردن بهترین کلاس های ورزشی، بهترین باشگاه بدنسازی شمال و ... کافیه یه سر به وب سایت ورزشی و انلاین اسان اسپرت بزنید.

خواندن ادامه این مطلب

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

کلاه محافظ :
برای جلوگیری از صدماتی که به سر و صورت وارد شده و در برخی موارد بسیار خطرناک بوکسورها موظفند در مسابقات و تمرینات از کلاه محافظ استفاده نمایند . این نوع کلاهها که توسط شرکتهای مختلف ساخته می شود برخی از سر و دماغ و دهن و گوشها و گونه ها محافظت می کنند و برخی دیگر فقط ناحیه سر و گوش و گونه ها را می پوشانند که انتخاب نوع کلاه با کمیته برگذاری مسابقات است که قبلا تصمیم گیری می نماید.

بهترین سالن رزمی تهران کجاست؟

به دنبال یک کلاس والیبال خوب هستید؟

برای کسب اطلاعات در خصوص ثبت نام فوتبال در خانه و ... کافیه یه سر به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنید.

خواندن ادامه این مطلب تنها با یک کلیک در اینجا

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰


شوتوکان

شوتوکان ریو سبکی است که توسط گیچین فوناکوشی (Gichin Funakoshi) ایجاد شده است و وی از نام مستعار خود در شعر برای نام گذاری آن استفاده کرده است. فوناکوشی پس از تحصیل در اکیناوا، به توکیو نقل مکان می‌کند و در سال 1938 این سبک را پایه گذاری می‌کند. این سبک از حالت‌های متنوع و روش‌های خطی استفاده می‌کند و به هنرجو امکان وارد کردن ضرباتی شگفت انگیز به شکلی سریع و کارآمد را می‌دهد، در این راه هنرجو می‌تواند از دست‌ها، آرنج، زانو و پنجه پا برای وارد کردن ضربه استفاده کنند. این سبک کاراته محبوب ترین سبک کاراته محسوب می‌شود و در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارد.

به دنبال ثبت نام در بهترین کلاس آنلاین پیلاتس هستید؟

از کجا می توان بهترین آکادمی فوتبال تهران را پیدا کرد؟

به دنبال پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی شمال تهران هستید؟ چرا سری به وب سایت ورزشی و انلاین اسان اسپرت نمی زنید؟

خواندن ادامه این مطلب تنها با یک کلیک

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

چه کسی باید این کار را انجام دهد؟
کاردیو کیک بوکسینگ یک انتخاب مناسب برای آن هایی است که به دنبال کاهش وزن و سوزاندن کالری هستند، بسیاری از افراد از تجهیزات دیگر ورزش مثل تردمیل ها، یا استپ ها خسته شده اند، می توانند از سرعت بالا و حرکات جدید در کیک بوکسینگ لذت ببرند، برای این ورزش به هیچ هنر رزمی خاصی نیاز ندارید، کیک بوکسینگ یک ورزش با حرکات کاملا شدید و با تاثیر بالا پایین است.

بهترین کلاس آنلاین ورزشی را از کجا می توان پیدا کرد؟

از کجا می توان یک مدرسه فوتبال تهران حرفه ای پیدا کرد؟

برای کسب اطلاعات در خصوص پیدا کردن اجاره سالن فوتسال تهران و ... کافیه یه سر به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنید.

خواندن ادامه این مطلب ورزشی

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

 ترتیب بازی
در بازی‌های انفرادی، زننده سرویس ابتدا باید یک سرویس صحیح را اجرا کند، سپس گیرنده سرویس، یک برگشت صحیح را اجرا کند و به همین ترتیب زننده سرویس و گیرنده سرویس هر یک به‌طور متناوب یک برگشت صحیح را انجام دهند.

در بازی‌های دو نفره، ابتدا زننده سرویس، باید یک سرویس صحیح را اجرا کند، سپس گیرنده سرویس، یک برگشت صحیح انجام داده، بعد از آن همبازی زننده سرویس، یک برگشت درست انجام می‌دهد و پس از آن هر بازیکن به نوبه خود به‌طور متوالی برگشت صحیح را انجام خواهد داد.

به دنبال یک کلاس ورزش آنلاین خوب هستید؟

به دنبال رزرو سالن زومبا ترتمیز هستید؟

برای کسب اطلاعات در خصوص اموزش شطرنج و ... کافیه یه سر به وب سایت ورزشی و آنلاین آسان اسپرت بزنید. 

خواندن ادامه این مطلب 

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

 هندبال ساحلی (شِنبال)

این هندبال در ساحل برگزار می‌گردد در این بازی که در دو یا سه ست برگزار می‌گردد بازیکنان باید توپ را با دست وارد دروازه حریف کنند. بیشتر قوانین این بازی همانند هندبال است. در این بازی گل بازیکن ۱ امتیاز و گل دروازه بان ۲ امتیاز دارد.

به دنبال خرید وسایل اسکی هستین؟

به دنبال دانستن قایقرانی چیست هستید؟

برای پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی غرب و ... کافیه یه سر به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنین.

خواندن ادامه این مطلب ورزشی

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

مانیتور بولینگ
مانیتورها همان صفحه امتیاز است. و برای هر بار ضربه زدن تعداد پین های ریخته شده، امتیازتان و سرعت توپی که پرتاب کردید را برایتان نشان می دهد. برای هر چهار نفری که بازی می کنند که در یک ردیف بازی می کنند، دو دوربین بالای لاین نصب شده است که این ها را محاسبه می کند.

به دنبال خرید فوتبال دستی هستید؟

به دنبال پیدا کردن یک باشگاه تیراندازی هستید؟

برای پیدا کردن کلاس ورزش آنلاین و ... کافیه یه سر به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنین.

برای خواندن ادامه این مطلب اینجا کلیک کنید.

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

چیدن مهره ها
برای انجام بازی تخته نرد نیاز به یک زمین بازی است که همان تخته می باشد. در این بازی از 15 مهره سیاه ، 15 مهره سفید و دو عدد تاس نیز استفاده می شود .اگر شما مهره ی سفید را انتخاب کرده باشید، نحوه ی حرکت شما روی زمین (تخته نرد) بر خلاف جهت عقربه های ساعت و حریف کاملا در جهت عکس شما بازی خواهد کرد.

به دنبال یک جای خوب برای بازی پینت بال هستید؟

پیدا کردن بهترین زمین چمن مشهد

برای کسب اطلاعات در خصوص اجاره سالن ورزشی و سایر موارد ورزشی این چنینی کافیست سری به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنید.

خواندن ادامه این مطلب تنها با یک کلیک

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

1. مهمات:

مهمات پینت بال شامل گوی هایی سبک است که با رنگ محلول در آب و با غشای نازکی از ژلاتین پوشانده شده است . شما می توانید این ها را در هر فروشگاه ورزشی پیدا کنید یا می توانید از جایی خریداری کنید که بقیه لوازم خود را اجاره کرده اید.

توپ های رنگی برای پاشیدن رنگ بر روی جای شلیک شده طراحی شده اند و مواظب باشید که اسلحه را به کجا نشانه می روید! شلبک شدن به خودتان آخرین چیزی است که در بازی می خواهید و آن ها معمولاً به دو شکل می آیند:کالیبر - 68 یا کالیبر - 50

چگونه می توانیم تی آر ایکس در خانه انجام بدیم؟

خرید توپ والیبال از اسان اسپرت امکان پذیره؟

برای کسب اطلاعات در خصوص اجاره زمین چمن مصنوعی و سایر موارد ورزشی کافیه یه سر به وب سایت ورزشی و آنلاین آسان اسپرت بزنید.

خواندن ادامه این مطلب جذاب

  • fatemeh moradi
  • ۰
  • ۰

8. بهبود کیفیت خواب
مطالعات نشان می‌دهد که ورزش پیلاتس باعث می‌شود که خواب بهتر و با کیفیت‌تری به‌خصوص در سنین زیر 40 سال داشته باشید. از این رو این ورزش برای افرادی که مشکلِ خواب یا راه رفتن در خواب را دارند نیز مفید است.

دریافت بهترین برنامه تمرینی برای داشتن اندامی ایده آل

برای پیدا کردن بهترین کلاس دو میدانی، رزرو پینت بال و ... کافیه یه سر به وب سایت ورزشی اسان اسپرت بزنید.

خواندن ادامه این مطلب تنها با یک کلیک در اینجا

  • fatemeh moradi